محصولات چوبی پرشین
ارائه کنندهبرترین محصول

Tel: 021-56166988
Email: Info@persianparquet.com

آدرس
اسلامشهر انتهای خیابان طالقانی نبش میدان طالقانی

یکی از انواع نرده راه پله که برای فضای داخلی بسیار مناسب بوده، استفاده از نرده چوبی در دکوراسیون منزل است. نرده و کف پله چوبی به دلیل نوع متریال و ویژگی های منحصر به فرد در همه فضاها به بهترین شکل ظاهر می شود. آنچه در مورد نرده چوبی اهمیت دارد، ترکیب متریال و قرار گیری آنها در کنار چوب است.زمانی که نرده راه پله چوبی در خانه دارید، بد نیست اگر برای پله هم از متریال چوب استفاده کنید. راه رفتن و قدم زدن روی چوب و حس متریال زنده، فضا را برای شما دلنشین می کند.

بلوط (نماد قدرت و استقامت) بلوط از قدیمی ترین درختان است و عمر آن را بیش از ۱۲۰۰سال تخمین می زنند. یونانیان باستان آن را درخت مقدس می خواندند و به خاطر قطر ۹متری آن را نماد قدرت و استقامت می دانستند. جالب است بدانید که برای ۵۰۰سال ستون خانه ها در شهر ونیز ( در آب ) از چوب بلوط ساخته می شد. قدرت و کشش چوب بلوط زیاد است و معمولا برای مکان های پر رفت و آمد استفاده می شود. امروزه بلوط به خاطر رنگ قهوه ای طلایی فوق العاده اش با هر دکوراسیونی از مدرن تا کلاسیک هماهنگ می شود. و همین موضوع باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. .
افرا ( موسیقی جاری در فضا ) از کرم و سفید تا زرد کم رنگ ، سبکترین چوب رنگی در دنیا ، چوب افرا یکی از انواع پارکت چوبی افرا است ، افرا استحکام را در کنار انعطاف پذیری به شما می دهد، به همین دلیل گیتار، ویولون و ویولون سل از افرا ساخته می شوند. شیره درخت افرا از گذشته منبع غنی از قند بوده و با ارزشترین عسل ها از شکوفه های این درخت ساخته می شود و از با ارزشترین درختان است. رنگ روشن و استحکام آن به شما کمک می کند تا محدودیتی برای دکوراسیون خود نداشته باشید. علاوه بر آن فضای خود را بزرگتر نشان دهید.
راش (زیبای مقاوم ) چوب راش زیبایی و استحکام را در کنار هم به شما می دهد. پارکت های چوبی راش زمانی که تازه درخت را قطع کرده و آن را برش داده اند بخارپز شده سپس خشک می شوند، در طول این فرآیند رنگ چوب تن صورتی گرمی پیدا می کند. آلمانی ها چوب راش را چوب سحر و جادو می دانستند و کتیبه های خود را روی آن حک می کردند.مقاومت راش هم مانند بلوط از دسته چوب های مقاوم است و برای فضاهای پر رفت و آمد استفاده می شود. از راش معمولا برای فضاهای نسبتا کوچک استفاده می کنند چرا که برش های باریک و بلند و رنگ روشن آن به بزرگتر نشان دادن فضا کمک بسیاری می کند.

محصولات ما

پارکت
پارکت
رنگ تیره
پارکت
پارکت
رنگ روشن
پارکت
پارکت
لوزی

اطلاعات عمومی

نرده و پله چوبی

یکی از انواع نرده راه پله که برای فضای داخلی بسیار مناسب بوده، استفاده از نرده چوبی در دکوراسیون منزل است. نرده و کف پله چوبی به دلیل نوع متریال و ویژگی های منحصر به فرد در همه فضاها به بهترین شکل ظاهر می شود. آنچه در مورد نرده چوبی اهمیت دارد، ترکیب متریال و قرار گیری آنها در کنار چوب است. زمانی که نرده راه پله چوبی در خانه دارید، بد نیست اگر برای پله هم از متریال چوب استفاده کنید. راه رفتن و قدم زدن روی چوب و حس متریال زنده، فضا را برای شما دلنشین می کند.